Nu har jag bestämt mig..

.. För att ta tag i bloggandet!

Kan sammanfatta lite vad som hänt dom senaste veckorna, häst för häst.


Majsan - är igångsatt och går hur bra som helst! Har jobbat väldigt mycket lösgörande i skritt och trav. Har inte galopperat så mycket för jag vill att hon ska stärka sig i muskler och senor ordentligt. Ska börja träna för instruktör snart. Har även funderat på att starta nån dressyrtävling inom den närmsta tiden.

Havanna - står helt, är bara några veckor (mitten av April) kvar tills fölisen kommer! Helt otroligt vad tiden har gått fort, känns som om det va igår vi va iväg på 3-årstest..

Trimaro - är utlånad på foder till min bästa kompis Bea, han står på Lillerud och är fullt igång. Dom passar så otroligt bra tillsammans och han börjar få tillbaka sina fina muskler igen! Han ska va kvar hos henne terminen ut, sen får vi se vad som händer, tanken är att han ska säljas.

Labero - är halvt igång. Ska ta tag i honom ordentligt nu.

Minta - är så otroligt pigg, glad och TJOCK. Blir hårdbantning nu i vår, ska även börja skritta igång henne så att hon stärker upp sin stela kropp. Lyckas jag få henne i fin form så ska hon få bli mamma igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig! Hör av dig det va längesedan nu!...

2011-04-15 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0